Blåsigt.

Idag har det bara snöat och regnat lite. Men det tar i att blåsa ordentligt med jämna mellanrum. vilket resulterar i en katt som springer ut och in så lägenheten blir nedkyld.

I går var det första April. Jag fick ingen chans att lura någon i år.
Hade inget bra lureri på lager heller.
Jag får fundera till nästa år helt enkelt.

I morgon kommer min syster hem från polen. Hon hade massor att berätta sa hon. Petra och jag diskuterade det förut. vad det är julia har lagt vikt vid.

Antagligen kommer hon komma hem och säga "Asså, det är skitsynd om polackerna för dom har ingen H&M och man måste betala för ketchupen på mc Donalds."
Inte, det var så synd om judarna, klostret var häftigt, och barnhemsbarnen blav jätteglada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0