Snäll syster.

JAg kom på i går att jag inte alltid var elak när jag var liten.
Min lillebror hade sitt sovrum mitt emot mitt när vi var små.
Han kunde många gånger inte somna. Om det var för att han var mörkrädd tror jag inte, jag tror han låg och grubblade så mycket att han till slut skrämde upp sig själv.
Han tog ofta kudden under armen och gick inte till mig. Han fick alltid sova hos mig om han ville.
Men det som var så konstigt var att när vi vaknade på morgonen sen, så vaknade hanalltid i sin egen säng.
 
Han går inte i sömnen.

Kommentarer
Postat av: Mom

Det måste han tydligen gjort för jag har aldrig flyttat honom och jag har aldrig sett honom i ditt rum....

2012-04-25 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0