Gammalt blir nytt.

Satt och läste igenom gamla inlägg, när jag såg ett inlägg om stinas underlägg under matskålarna.
Jag hade bytt till tomtar, från påskkycklingar.
Då slog det mig, jag har ju tomtar kvar i februari.
Men eftersom påskkycklingarna fick vara kvar till jul, så får fan tomtejäveln ligga kvar ett tag till också.

Igår tog jag ner tomtemagneterna från kylskåpet.
Julgranskulorna i fönstret får sitta kvar tills Julia sliter ner dom och vräker ur sig hur lat jag är.
Hon kommer i morgon. Det betyder att jag inte har städat.
Varför ska jag städa när städerskan kommer? Hon vet bara inte om att hon är städerskan än.

Det får bli en alla hjärtans dag överraskning.

Puss på dig Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0