Hej tjockis.

Vår hyresvärd har skruvat upp pallar på väggen vid porten. Sådana som man fäller ner. Det bor många äldre på min gård och det finns inga hissar, så man kan behöva vila benen innan man tar sig an trappan eller behöver vänta på en taxi eller liknande.
Jätte fina pallar.
Jag provsatt den i vår port.
Jag hann inte mer än sätta ner arslet på palljäveln innan jag låg på golvet och krälade.
Vi har gamla väggar, även i trapphuset. Betongen smular sönder sig om det så bara är en gardinstång man ska skruva upp. Då kanske man behöver lite längre än fyra centimeter långa skruvar till en pall som ska bära upp en vuxen människa.

Nej jag är inte fet.

Kommentarer
Postat av: Mom

Hur dum får man va???? Tänk om en av dom äldre satt sig på pallen, han/hon kunde ju brutit sönder sig i fallet.

2012-03-02 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0