Jobbiga papper.

Petra kom förbi efter hennes jobb i dag och hjälpte mig att fylla i jobbiga papper från rånet.
Jag är inte förtjust i papper i vanliga fall. emn dom här var extra jobbiga. Även om det bara är vanliga frågor som namn, adress, datum och sånt så tog det emot.

Hon fick med med sig lunch hem som tack för hjälpen. ÄVen om hon hade glömt min present hemma.
Hon har retat mig i flera dagar att hon har köpt tre presenter till mig. Men jag får dom först på påsk.

Då kunde hon ju gett fan i att säga nåt alls kan man ju tycka.

Kommentarer
Postat av: Mom

Är det inte klart än????

2012-03-29 @ 23:00:20
Postat av: Petra

Jag glömde dem inte... jag lämnade dem hemma med flit.. alla tre presenterna.. hehe

2012-04-02 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0