Tjockisar igen.

Fick en spännande kommentar.



(Du verkar ju sympatisk - not. Å andra sidan inte så smart heller.) Ju större målvakterna är desto mer av ytan de ska skydda täcker de, något som är en fördel i det läget.

PS. Tur att fetma går att göra något åt när intelligensbefriade människor (eller deras omgivningar) får lida för resten av sina liv.


Sorgligt nog är ju den som lämnade kommentaren en av dom som får lida i resten av sitt liv.

Är det inte sympatiskt att tycka att det är fel att peka ut överviktiga barn genom att ställa dom i mål?
Eller att alla tar för givet att dom är för dåliga för att skjuta bollen bara för att dom är feta?

Ja fetma går att göra något åt, men inte så länge dom tjocka barnen får stå i mål, för att dom tar upp störst yta. Där springer man ju inte.

När jag läser mitt inlägg igen är det enda elaka jag kan hitta att jag använder ordet tjockis istället för överviktig. Allt annat är ju för att stötta dom överviktiga.

Misstolka mig rätt, jag tycker faktsitk att det är fel att bara ha dom tjocka barnen i mål.
Min sambo spelade hockey och fotboll när han var ung. Jag pratade med honom om det här innan jag skrev inlägget. Just därför skrev jag, för att jag blev arg.

Dom hade två överviktiga, tjocka, feta, fläskiga (kalla det vad du vill) barn i hans hockeylag. Målvakten var en av dom. och efterosm dom redan hade en målvakt, så fick den andre sitta på bänken. Hur snällt är det då?

Himla sympatiskt.

Övning ger färdighet, bara för att man är tyngre, betyder det inte att man inte kan bli lika snabb. och dom är oftast fan så mycket starkare i benen än en spinkis. vilket är en fördel i fotboll tillexempel.

Och eftersom jag inte är sympatisk, så kan jag ju fråga dig, (ja, du kommenteraren) What about the note? where is the fucking song?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0