Världens finaste krya på dig present.

Stina fick en present i dag. Ett svart halsband med blingbling på.
Det passar perfekt. Men det får inte sitta på just nu eftersom jag vill att hennes luftvägar ska vara helt fria om hon behöver kräkas igen.
Men hon var så söt när hon provade det.
Har varit en lång dag.
Upp tidigt för att tvinga i katt vätska med jämna mellanrum. Lång eftermiddag/kväll/natt hos Carin, där jag låg i soffan och tittade när Lotta och Carin bytte snören i persiennerna.
Det var intressant.
Och skönt, att få lägga över ansvaret på dennis en stund och bara tvinga sig själv att sluta oroa sig för en stund.
Sen åka och hämta lottas barn efter jobbet halv tre och nu sitter jag här i stället för att sova.
Katten ska tvingas i socker och saltlösning och sen ska jag sova massa skönhetstimmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0