hemma

Har varit i tidaholm en sväng. Kom hem i måndags med ett äckligt försenat tåg.
om varje passagerare skulle få en femma för var tionde minut tåget är försenat så skulle det nog bli ändring.
Jävlar vad fort dom skulle köra då.

Har blivit med hund också.
Vi gillar henne, även om hon löper.
Hon är parad nu också. Så om det fastnar några yngel i buken på henne så kommer hon flytta tillbaka till norrland igen tills puppisarna levererats.

Började dagen med att rensa vidrigt avlopp till handfatet på toan. Sedan dom gjorde stamrensingen i avloppen här så har varenda avlopp täppt sig. jätte trevligt.
Och varje gång jag sitter där med äckel i händerna så tänker jag "Varför har jag en karl?"
Inte för att han är så händig och intiativrik i alla fall.
Men som mina föräldrar alltid sa,

"Sa man få nåt gjort så får en ta me fan görat själver"

Därför tänker jag gå ut på balkongen och röka och sen diska. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0