Nummer ett.

Jag är inte längre nummer ett i min familj.
Att jag skulle bli utklassad av en snorvalp hade jag aldrig kunnat ana.
Att det dessutom är en kille som tagit min sambos hjärta kunde jag aldrig heller tro.
Jag är numera nummer två.

Vi är hundvakt åt en stor valp. ingen ide att säga liten när han redan kan sno min frukostmacka från diskbänken.
Dennis är helt betuttad.
Ulli heter han och han åker hem i morgon. Dennis kommer bli ledsen. Jag kommer bli nummer ett igen.

Han är lugnt och trevlig, tycker om att gosa och leker på ett fint sätt. Han är galen i kottar och vill bära saker hela tiden när man är ute och framför allt så är Dennis hans favorit. Och Ulli är Dennis nya favorit.

Vi får nog överväga det där med skaffa hund en gång till. För när Ulli åker i morgn kommer Dennis på ett milt och fint sätt försöka övertala mig om att skaffa en schäfer.






Det är julia som tagit bilderna.

Kommentarer
Postat av: Mom

Har han övertalat dig än ??? Schäfer är den bästa hunden ;)

2012-05-14 @ 19:05:49
Postat av: Fanny

Åhh vilken sötnöt!!!!

2012-05-15 @ 14:14:42
URL: http://www.frumoljare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0